1. Strona główna
  2. Docs
  3. System Upres.pl
  4. Wpływy i wydatki
  5. Wydatki

Wydatki

  1. Dodawanie wydatku
  2. Zaznaczanie więcej niż jednej pozycji w celu masowej aktualizacji
  3. Zmiana kategorii wpływu dla wielu rekordów. Po wybraniu tej akcji należy kliknąć w przycisk: Wykonaj Akcję
  4. Przyciski akcji umożliwiające kolejno: podgląd, pobranie dokumentu KW, edycję i usunięcie rekordu
  5. Eksport widocznych na liście wydatków. Jeśli wcześniej ustawimy dowolny filtr to wyeksportowane zostaną tylko widoczne rekordy

WYDATEK – DODAWANIE

wydatki dodawanie

  1. Uzupełniamy obowiązkowe pola
  2. System oblicza jaka jest różnica pomiędzy kwotą wydatku brutto a sumą kosztów likwidacji oraz jaka jest suma kosztów likwidacji
  3. Możliwość powiązania wydatku ze składnikiem majątku. Np. koszt zakupu ogłoszenia na stronie internetowej.
Czy ten wpis Tobie pomógł? Tak Nie

Napisz jak możemy Tobie pomóc?