W module użytkownicy tworzymy konta dostępne w systemie upres.pl. W tym celu należy kliknąć w przycisk „+ Dodaj użytkownika”.
W systemie mamy dostępne następujące role:
- Zwykły użytkownik – podstawowa rola w systemie
- Niestandardowy użytkownik – umożliwia definiowanie wglądu w różne obszary systemu
- Dłużnik – wgląd w aktualny status prowadzonej dla niego sprawy
- Sędzie komisarz – m.in. wgląd w udostępnione przez użytkowników systemu dokumenty dotyczące konkretnej sprawy
- Role dotyczące rady wierzycieli dają możliwość tworzenia i zarządzania spotkaniami rady wierzycieli w formie online
- Role dotyczące zgromadzenia wierzycieli. Zarządzający zgromadzeniem wierzycieli ma możliwość m.in utworzenia zgromadzenia, a także automatycznego wygenerowania użytkowników, będących uczestnikami zgromadzenia wierzycieli, którzy po zalogowaniu mogą oddać głos w sprawie.
Tworzenie konta dla dłużnika
Do każdego postępowania możemy utworzyć 1 konto dla Dłużnika. Osoba logująca się na konto ma wgląd w korespondencję jaka została w systemie wprowadzona i zatwierdzona. Tworząc konto dla dłużnika musimy:
- Wprowadzić jego dane i nadać hasło
- Mam możliwość aktywacji/dezaktywacji konta
- Wybieramy do którego postępowania Upadły ma mieć dostęp
- Zapisujemy zmiany i wysyłamy dane do Upadłego
Tworzenie konta dla pracownika kancelarii
Rola jaka została stworzona dla pracownika kancelarii nosi nazwę: Zwykły użytkownik. W celu stworzenia konta musimy uzupełnić poniższe dane:
- Informacje na temat pracownika
- Określenie czy konto ma być aktywne w systemie
- Zapisanie zmian i przesłanie danych dostępowych pracownikowi
Liczba kont do stworzenia zależy od wykupionego abonamentu.