1. Strona główna
  2. Docs
  3. System Upres.pl
  4. ->Ustawienia
  5. Użytkownicy

Użytkownicy

W module użytkownicy tworzymy konta dostępne w systemie upres.pl. W tym celu należy kliknąć w przycisk „+ Dodaj użytkownika”.

W systemie mamy dostępne następujące role:

  • Zwykły użytkownik – podstawowa rola w systemie
  • Niestandardowy użytkownik – umożliwia definiowanie wglądu w różne obszary systemu
  • Dłużnik – wgląd w aktualny status prowadzonej dla niego sprawy
  • Sędzie komisarz – m.in. wgląd w udostępnione przez użytkowników systemu dokumenty dotyczące konkretnej sprawy
  • Role dotyczące rady wierzycieli dają możliwość tworzenia i zarządzania spotkaniami rady wierzycieli w formie online
  • Role dotyczące zgromadzenia wierzycieli. Zarządzający zgromadzeniem wierzycieli ma możliwość m.in utworzenia zgromadzenia, a także automatycznego wygenerowania użytkowników, będących uczestnikami zgromadzenia wierzycieli, którzy po zalogowaniu mogą oddać głos w sprawie.

Tworzenie konta dla dłużnika

Do każdego postępowania możemy utworzyć 1 konto dla Dłużnika. Osoba logująca się na konto ma wgląd w korespondencję jaka została w systemie wprowadzona i zatwierdzona. Tworząc konto dla dłużnika musimy:

  1. Wprowadzić jego dane i nadać hasło
  2. Mam możliwość aktywacji/dezaktywacji konta
  3. Wybieramy do którego postępowania Upadły ma mieć dostęp
  4. Zapisujemy zmiany i wysyłamy dane do Upadłego

Tworzenie konta dla pracownika kancelarii

Rola jaka została stworzona dla pracownika kancelarii nosi nazwę: Zwykły użytkownik. W celu stworzenia konta musimy uzupełnić poniższe dane:

  1. Informacje na temat pracownika
  2. Określenie czy konto ma być aktywne w systemie
  3. Zapisanie zmian i przesłanie danych dostępowych pracownikowi

Liczba kont do stworzenia zależy od wykupionego abonamentu.

Czy ten wpis Tobie pomógł? Tak Nie

Napisz jak możemy Tobie pomóc?