1. Strona główna
  2. Docs
  3. System Upres.pl
  4. ->Ustawienia
  5. Kancelaria

Kancelaria

DANE PODSTAWOWE – WIDOK

  • edycja danych podstawowych w prawym górnym rogu po kliknięciu w przycisk „Edytuj”

DANE PODSTAWOWE – EDYCJA

Pola edytowalne:

  • nazwa kancelarii
  • NIP
  • imię, nazwisko, numer licencji Syndyka
  • telefon Syndyka
  • mail Syndyka
  • PESEL Syndyka
  • adres rejestrowy kancelarii
  • tworzenie oddziałów kancelarii przyciskiem „+Dodaj” w prawym górnym rogu. Konieczne jest oznaczenie, który z dodanych adresów jest adresem głównym oraz które dane mają się pojawić na wystawionej przez system fakturze

DEFINICJE HARMONOGRAMÓW PRACY – WIDOK

  • Z widoku podglądu możliwe jest przejście do dowolnego harmonogramu, a także edycja lub usuwanie elementu wchodzącego w skład harmonogramu

DEFINICJE HARMONOGRAMÓW PRACY – EDYCJA

  • Kliknij w „Dodaj harmonogram”

  • Uzupełnij wymagane pola: Nazwa harmonogramu oraz Opis harmonogramu
  • Kliknij w przycisk „Zapisz”

  • Dodaj elementy wchodzące w skład harmonogramu z poziomu widoku wcześniej utworzonego harmonogramu
  • Uzupełnij obowiązkowe pola:
    • Pozycja – definiuje miejsce w kolejności danego elementu
    • Waga – definiuje ważność danego elementu. Na przykład jeśli harmonogram zawiera 10 pozycji, a każda z nich ma wagę =1 to do każdej wykonanej pozycji zostanie przypisana wartość odpowiadająca 10%.
    • Nazwa
    • Harmonogram – definiuje nam do którego z harmonogramu zostanie dodana przez nas pozycja
    • Opis
Czy ten wpis Tobie pomógł? Tak Nie

Napisz jak możemy Tobie pomóc?