DANE PODSTAWOWE – WIDOK
- edycja danych podstawowych w prawym górnym rogu po kliknięciu w przycisk „Edytuj”
DANE PODSTAWOWE – EDYCJA
Pola edytowalne:
- nazwa kancelarii
- NIP
- imię, nazwisko, numer licencji Syndyka
- telefon Syndyka
- mail Syndyka
- PESEL Syndyka
- adres rejestrowy kancelarii
- tworzenie oddziałów kancelarii przyciskiem „+Dodaj” w prawym górnym rogu. Konieczne jest oznaczenie, który z dodanych adresów jest adresem głównym oraz które dane mają się pojawić na wystawionej przez system fakturze
DEFINICJE HARMONOGRAMÓW PRACY – WIDOK
- Z widoku podglądu możliwe jest przejście do dowolnego harmonogramu, a także edycja lub usuwanie elementu wchodzącego w skład harmonogramu
DEFINICJE HARMONOGRAMÓW PRACY – EDYCJA
- Kliknij w „Dodaj harmonogram”
- Uzupełnij wymagane pola: Nazwa harmonogramu oraz Opis harmonogramu
- Kliknij w przycisk „Zapisz”
- Dodaj elementy wchodzące w skład harmonogramu z poziomu widoku wcześniej utworzonego harmonogramu
- Uzupełnij obowiązkowe pola:
- Pozycja – definiuje miejsce w kolejności danego elementu
- Waga – definiuje ważność danego elementu. Na przykład jeśli harmonogram zawiera 10 pozycji, a każda z nich ma wagę =1 to do każdej wykonanej pozycji zostanie przypisana wartość odpowiadająca 10%.
- Nazwa
- Harmonogram – definiuje nam do którego z harmonogramu zostanie dodana przez nas pozycja
- Opis