Definicje zadań startowych to funkcjonalność, której celem jest automatyczne wygenerowanie zadań przy tworzeniu nowego postępowania. Funkcjonalność jest podobna do istniejącego w systemie harmonogramu prac, ale ten niezależny mechanizm opiera się na współpracy z istniejącymi w systemie zadaniami. Wykorzystanie opisujemy poniżej.
Etap 1 – jednorazowe stworzenie zadań startowych.
- Przechodzimy do zakładki Ustawienia –> Kancelaria
- Klikamy w kartę: Definicje startowych zadań
- Klikamy w przycisk „+Dodaj listę zadań”
Uzupełniamy obowiązkowe pola czyli nazwę i opis i klikamy przycisk „Zapisz”
Na liście definicji zadań pojawił się dodany przez nas element. Możemy tworzyć dowolną liczbę Definicji zadań startowych.
Kolejnym krokiem jest dodawanie zadań jakie mają się utworzyć w przypadku wybrania opcji definiowania zadań startowych. W tym celu klikamy w „lupkę”
Klikamy w przycisk „+Dodaj zadanie”
Widok tworzenia zadań. Pola do uzupełnienia:
- Nazwa zadania. Poniżej znajduje się checbox. Jest domyślnie zaznaczony. Jego rola to dodawanie do Nazwy zadania nazwy postępowania, aby w widoku zadań w systemie łatwiej można było odnaleźć zadanie, które nas interesuje
- Opis zadania
- Osoba odpowiedzialna, która będzie miała wykonać zadanie
- Typ zadania do zdefiniowania, który można nie trzeba wykorzystywać
- Data wykonania zależna od – jest to pola względem, którego zadanie ma zostać utworzone. W poniższym przykładzie zadanie zostanie utworzone 5 dni przed ustawioną datą: Data zgłoszenia wniosku o ogłoszenie upadłości. Do wyboru mamy poniższe daty
- Data zgłoszenia wniosku o ogłoszenie upadłości
- Data złożenia wierzytelności
- Data zgłaszania wierzytelności
- Data zgłaszania praw
- Data zgłaszania praw i roszczeń
- Data zakończenia
- Data umorzenia
- Przesunięcie daty (dni) – wartość ujemna utworzy zadanie przed datą ustawioną w polu wyżej. Data dodatnia utworzy zadanie po danie ustawionej we wcześniejszym polu
Finalnie klikamy przycisk „Zapisz”