WIDOK LISTY ZADAŃ
Widok listy zadań jest podzielony na:
- Moje zadania – są to zadania przypisane do zalogowanego użytkownika
- Obserwowane – są to zadania, do których użytkownik zalogowany został przypisany jako osoba obserwująca. Widzimy wtedy pulę zadań innych użytkowników systemu
Najważniejsze funkcje:
- Checkbox na liście umożliwia oznaczenia zadania jako wykonane bez konieczności wchodzenia w edycję zadania. Zmieniany jest wtedy status zadania na „Wykonane”, a także ustawiana jest data wykonania tej akcji. Z widoku listy nie można odznaczyć zadania jako niewykonane. W takim przypadku należy przejść do edycji zadania i tam zmienić status.
- Podświetlone na czerwono daty informują o przekroczeniu czasu na wykonanie zadania
- Liczba znajdująca się u góry informuje użytkownika jaka jest liczba zadań w statusie „W trakcie”
ZADANIA – EDYCJA I TWORZENIE
W celu edycji zadania należy kliknąć w środkowy przycisk akcji znajdujący się w ostatniej kolumnie. Jeśli chcemy dodać nowe zadanie należy użyć przycisku „+ Dodaj zadanie”. Widoki przy tworzeni i edycji są identyczne.
Uzupełniamy poniższe pola:
- Nazwa zadania
- Możemy dodać opis zadania
- Wybieramy osobę odpowiedzialną za zadanie
- Możemy wybrać typ zadania
Po prawej stronie dostępne są dodatkowe opcje:
- Mamy możliwość dodania poniższych informacji:
- Termin wykonania
- Statu zadania
- Dodanie użytkowników obserwujących zadanie. Domyślnie dodawana jest tam osoba tworząca zadanie
- Zadanie powtarzalne. System umożliwia tworzenie cyklicznych zadań z różnym interwałem czasowym np. co 3 dni lub co 2 tygodnie.
- Powiązania. Opcja ta daje możliwość połączenia zadania do innego obiektu w systemie. Dostępne opcje to:
- Do postępowania
- Do dowolnego dokumentu utworzonego w systemie
- Do dowolnego zarejestrowanego w systemie kontaktu