1. Strona główna
  2. Docs
  3. System Upres.pl
  4. Postępowania

Postępowania

  • Moduł odpowiedzialny za tworzenie postępowań. Występuje podział na postępowania gospodarcze oraz konsumenckie

Informacje na widoku:

  1. Nazwa postępowania
  2. Postęp – wartość automatycznie obliczana na podstawie zaawansowania prac nad upadłością z wykorzystaniem harmonogramu
  3. Sygnatura akt
  4. Tryb
  5. Miejscowość
  6. Data upadłości
  7. Sąd postępowania

DODAWANIE POSTĘPOWANIA

Klikamy w przycisk „+ Dodaj postępowanie” w prawym górnym rogu strony

W widoku dodawania postępowania należy uzupełnić jak największą liczbę informacji. Raz dodane informacje można automatycznie wczytać do generatora dokumentów.

Najważniejsze pola:

  1. Postępowanie aktywne – określa czy sprawa jest w toku czy zakończona
  2. Typ upadłości – podział na sprawę konsumencką oraz gospodarczą
  3. Nazwa postępowania/dłużnika – pod tą nazwą postępowanie będzie widoczne w systemie m.in. w górnej rozwijanej liście
  4. Wybierz harmonogram prac – możliwość powiązania sprawy z dowolnym harmonogramem, który wcześniej należy w systemie stworzyć
  5. Poczta polska – możliwość podłączenia systemu ures.pl z API Poczty Polskiej – usługa realizowana i wycenia indywidualnie
Czy ten wpis Tobie pomógł? Tak Nie

Napisz jak możemy Tobie pomóc?