- Moduł odpowiedzialny za tworzenie postępowań. Występuje podział na postępowania gospodarcze oraz konsumenckie
Informacje na widoku:
- Nazwa postępowania
- Postęp – wartość automatycznie obliczana na podstawie zaawansowania prac nad upadłością z wykorzystaniem harmonogramu
- Sygnatura akt
- Tryb
- Miejscowość
- Data upadłości
- Sąd postępowania
DODAWANIE POSTĘPOWANIA
Klikamy w przycisk „+ Dodaj postępowanie” w prawym górnym rogu strony
W widoku dodawania postępowania należy uzupełnić jak największą liczbę informacji. Raz dodane informacje można automatycznie wczytać do generatora dokumentów.
Najważniejsze pola:
- Postępowanie aktywne – określa czy sprawa jest w toku czy zakończona
- Typ upadłości – podział na sprawę konsumencką oraz gospodarczą
- Nazwa postępowania/dłużnika – pod tą nazwą postępowanie będzie widoczne w systemie m.in. w górnej rozwijanej liście
- Wybierz harmonogram prac – możliwość powiązania sprawy z dowolnym harmonogramem, który wcześniej należy w systemie stworzyć
- Poczta polska – możliwość podłączenia systemu ures.pl z API Poczty Polskiej – usługa realizowana i wycenia indywidualnie