WYGENEROWANIE KLUCZA API
- Jednorazowo przy starcie pracy z systemem upres.pl oraz kalendarzami Google należy na stronie głównej (z widokiem kalendarza) kliknąć w pierwszy przycisk od prawej strony nad kalendarzem
- Po kliknięciu na stronie pokaże się poniższy popup. Klikamy w tekst „Najpierw wygeneruj klucz Api tutaj”
- Zostajemy przeniesieni do formularza edycji użytkownika, gdzie znajduje się panel z Kluczem API. Klikamy w przycisk wygenerowania klucza (1) a następnie zapisujemy formularz (2)
INTEGRACJA Z GOOGLE CALENDAR
- Na stronie głównej (z widokiem kalendarza) klikamy w pierwszy przycisk od prawej strony nad kalendarzem. Kopiujemy link do naszego kalendarza lub klikamy w przycisk „Kopiuj do schowka” – link automatycznie zostanie skopiowany
- Następnie logujemy się do kalendarza Google. Z lewej strony ekranu klikamy na „+” przy sekcji „Inne kalendarze” i wybieramy opcję: „Z adresu URL”
- Z dostępnych opcji, należy wybrać „Z adresu URL”
- W polu „URL kalendarza” (1) wklejamy wcześniej skopiowany link i klikamy „Dodaj kalendarz” (2)
DANE DO POŁĄCZENIA Z KONTEM CALDAV – NP. INTEGRACJA Z KALENDARZAMI NA KOMPUTERACH MAC
- Na stronie głównej (z widokiem kalendarza) klikamy w pierwszy przycisk od prawej strony nad kalendarzem.
- Możemy także kliknąć w nazwę użytkownika (1) i wybrać opcję „Moje dane” (2) z menu rozwijanego znajdującego
- Na widoku „Moje dane” jest panel z informacjami do połączenia się z kontem CalDAV
PRZYKŁAD WYKORZYSTANIA DANYCH DO POŁĄCZENIA SIĘ Z KONTEM W KALENDARZU MAC OS
- Otwieramy aplikacje „Kalendarz”
- Z menu (1) wybieramy opcję „Konta…” (2)
- Następnie wyszukujemy i wybieramy „Konto CalDAV”
- Wypełniamy formularz, gdzie na początku wybieramy opcję „Zaawansowane” dla opcji „Typ konta”, a następnie wypełniamy resztę pól, zgodnie z danymi, które mamy dostępne w systemie
- Finalnie na widoku kalendarza zobaczymy nasz nowo dodany kalendarz systemu UPRES