1. Strona główna
  2. Docs
  3. System Upres.pl
  4. Najczęstsze pytania
  5. Jak zacząć pracę z programem?

Jak zacząć pracę z programem?

W celu pełnego wykorzystania możliwości systemu należy w pierwszym etapie wprowadzić niezbędne dane, które z upływem czasu można aktualizować i rozbudowywać

KONFIGURACJA SYSTEMU

  1. Po otrzymaniu dostępu do systemu zaloguj się korzystając z indywidualnego adresu URL
  2. Wprowadź swoje dane w zakładce Ustawienia –> Kancelaria
  3. Przygotuj harmonogram prac jakie należy wykonać przy pracy nad postępowaniem Ustawienia –> Kancelaria + zakładka Definicje harmonogramów pray
  4. Utwórz pozostałych użytkowników w systemie Ustawienia –> Użytkownicy
  5. Wprowadź jednorazowo szablony dokumentów do systemu Ustawienia –> Ustawienia dokumentów –> Szablony dokumentów
  6. Dodaj nagłówek i stopkę jaki ma się znajdować w tworzonych dokumentach Ustawienia –> Ustawienia dokumentów –> Styl dokumentów
  7. Utwórz pierwsze postępowanie w systemie Ustawienia –> Postępowania

PRACA NAD POSTĘPOWANIEM

  1. Uzupełnij dane podstawowe Podstawowe –> Dane podstawowe
  2. Dodaj konta bankowe Upadłego Podstawowe –> Konta bankowe
  3. Dodaj firmy, kontrahentów i wierzycieli do postępowania Podstawowe –> Kontrahenci
  4. Wprowadzamy dane dotyczące poniższych elementów:
    1. Należności Podstawowe –> Należności
    2. Zobowiązania Podstawowe –> Zobowiązania
    3. Wierzytelności Podstawowe –> Wierzytelności
  5. Uzupełniamy składniki majątku:
    1. Tworzymy grupę np. „Domyślna” Składniki majątku –> Grupa
    2. Dodajemy składniki Składniki majątku –> Zestawienie
  6. Wprowadzamy saldo początkowe w raporcie kasowym Wpływy i wydatki –> Raport kasowy
Czy ten wpis Tobie pomógł? Tak Nie

Napisz jak możemy Tobie pomóc?