W celu pełnego wykorzystania możliwości systemu należy w pierwszym etapie wprowadzić niezbędne dane, które z upływem czasu można aktualizować i rozbudowywać
KONFIGURACJA SYSTEMU
- Po otrzymaniu dostępu do systemu zaloguj się korzystając z indywidualnego adresu URL
- Wprowadź swoje dane w zakładce Ustawienia –> Kancelaria
- Przygotuj harmonogram prac jakie należy wykonać przy pracy nad postępowaniem Ustawienia –> Kancelaria + zakładka Definicje harmonogramów pray
- Utwórz pozostałych użytkowników w systemie Ustawienia –> Użytkownicy
- Wprowadź jednorazowo szablony dokumentów do systemu Ustawienia –> Ustawienia dokumentów –> Szablony dokumentów
- Dodaj nagłówek i stopkę jaki ma się znajdować w tworzonych dokumentach Ustawienia –> Ustawienia dokumentów –> Styl dokumentów
- Utwórz pierwsze postępowanie w systemie Ustawienia –> Postępowania
PRACA NAD POSTĘPOWANIEM
- Uzupełnij dane podstawowe Podstawowe –> Dane podstawowe
- Dodaj konta bankowe Upadłego Podstawowe –> Konta bankowe
- Dodaj firmy, kontrahentów i wierzycieli do postępowania Podstawowe –> Kontrahenci
- Wprowadzamy dane dotyczące poniższych elementów:
- Należności Podstawowe –> Należności
- Zobowiązania Podstawowe –> Zobowiązania
- Wierzytelności Podstawowe –> Wierzytelności
- Uzupełniamy składniki majątku:
- Tworzymy grupę np. „Domyślna” Składniki majątku –> Grupa
- Dodajemy składniki Składniki majątku –> Zestawienie
- Wprowadzamy saldo początkowe w raporcie kasowym Wpływy i wydatki –> Raport kasowy