1. Strona główna
  2. Docs
  3. System Upres.pl
  4. Najczęstsze pytania
  5. Jak pracować z harmonogramem?

Jak pracować z harmonogramem?

TWORZENIE HARMONOGRAMU

  1. Klikamy w zakładkę Ustawienia –> Kancelaria
  2. Przechodzimy do zakładki Definicje harmonogramów pracy
  3. Klikamy w przycisk „Dodaj harmonogram”

harmonogram

  1. Uzupełniamy nazwę harmonogramu
  2. Uzupełniamy opis
  3. Zapisujemy zmiany

  1. Dodajemy nową pozycję w harmonogramie

Uzupełniamy pola w formularzu:

  1. Pozycja – informacja na temat położenia etapu w harmonogramie. Im wartość niższa tym wyżej na liście
  2. Waga – określenie ważności punktu. Wartość służy do obliczania procentowego zaawansowania prac. Czynności jakie w trakcie trwania postępowania są realizowane wymagają różnego nakładu pracy. W tym celu zostało to pole przygotowane.
  3. Nazwa – definiujemy nazwę dla etapu
  4. Harmonogram – Tworzony etap można przypisać do dowolnego harmonogramu
  5. Zapisujemy zmiany

POWIĄZANIE HARMONOGRAMU Z POSTĘPOWANIEM

  1. Klikamy w zakładkę Podstawowe –> Dane podstawowe
  2. Klikamy w przycisk „Edytuj”

  1. Po wejściu w edycję postępowania należy przejść na dół aktywnej strony. Tam znajduje się opcja powiązania Postępowania z Harmonogramem
  2. Po wybraniu harmonogramu klikamy w przycisk „Zapisz”

harmonogram32

AKTUALIZACJA HARMONOGRAMU

Po wykonaniu czynności odznaczamy w systemie takie zdarzenie. W tym celu należy:

  1. Wejść w zakładkę Podstawowe –> Dane podstawowe
  2. Przejść do karty: Harmonogram prac
  3. Kliknąć w ostatniej kolumnie znaczek potwierdzenia wykonania zadania. Zadanie w każdej chwili może mieć zmieniony status z wykonanego na niewykonane i odwrotnie
  4. U góry strony dostępna jest informacja na temat procentowego zaawansowania prac nad postępowaniem

harmonogram43

Czy ten wpis Tobie pomógł? Tak Nie

Napisz jak możemy Tobie pomóc?