TWORZENIE HARMONOGRAMU
- Klikamy w zakładkę Ustawienia –> Kancelaria
- Przechodzimy do zakładki Definicje harmonogramów pracy
- Klikamy w przycisk „Dodaj harmonogram”
- Uzupełniamy nazwę harmonogramu
- Uzupełniamy opis
- Zapisujemy zmiany
- Dodajemy nową pozycję w harmonogramie
Uzupełniamy pola w formularzu:
- Pozycja – informacja na temat położenia etapu w harmonogramie. Im wartość niższa tym wyżej na liście
- Waga – określenie ważności punktu. Wartość służy do obliczania procentowego zaawansowania prac. Czynności jakie w trakcie trwania postępowania są realizowane wymagają różnego nakładu pracy. W tym celu zostało to pole przygotowane.
- Nazwa – definiujemy nazwę dla etapu
- Harmonogram – Tworzony etap można przypisać do dowolnego harmonogramu
- Zapisujemy zmiany
POWIĄZANIE HARMONOGRAMU Z POSTĘPOWANIEM
- Klikamy w zakładkę Podstawowe –> Dane podstawowe
- Klikamy w przycisk „Edytuj”
- Po wejściu w edycję postępowania należy przejść na dół aktywnej strony. Tam znajduje się opcja powiązania Postępowania z Harmonogramem
- Po wybraniu harmonogramu klikamy w przycisk „Zapisz”
AKTUALIZACJA HARMONOGRAMU
Po wykonaniu czynności odznaczamy w systemie takie zdarzenie. W tym celu należy:
- Wejść w zakładkę Podstawowe –> Dane podstawowe
- Przejść do karty: Harmonogram prac
- Kliknąć w ostatniej kolumnie znaczek potwierdzenia wykonania zadania. Zadanie w każdej chwili może mieć zmieniony status z wykonanego na niewykonane i odwrotnie
- U góry strony dostępna jest informacja na temat procentowego zaawansowania prac nad postępowaniem