1. Strona główna
  2. Docs
  3. System Upres.pl
  4. Akta sprawy

Akta sprawy

Akta sprawy to moduł, w którym automatycznie dodawane i zliczane są strony pism i załączników jakie dodajemy do systemu.

WIDOK AKT SPRAWY

  1. Wchodzimy w zakładkę Akta Sprawy
  2. U góry mam podział na „Akta sprawy”, a także „Pozostałe akta”. Druga zakładka umożliwia tworzenie własnej struktury akt sprawy
  3. Widzimy listę akt z możliwością ich wyszukiwania
  4. Przycisk, który przeniesie nas do widoku zawartości akt sprawy

widokakt

Wchodząc w zawartość akt sprawy mamy dostępne poniższe informacje z możliwością filtrowania po nich

  1. Nazwa dokumentu
  2. Data wysłania lub odebrania pisma
  3. Kolejna strona w aktach
  4. Typ: przychodząca / wychodząca

widok akt

DODAWANIE DOKUMENTÓW DO AKT SPRAWY

Dodawanie dokumentów do akt sprawy odbywa się z poziomu tworzenia/edycji korespondencji przychodzącej lub wychodzącej. Osoba dodająca skan dokumentu lub tworząc go w systemie określa gdzie ma się on docelowo znaleźć.

Dodatkowo system na podstawie daty wysłania lub otrzymania pisma automatycznie wstawi je według daty do odpowiedniego tomu akt.

Datę określamy w widoku edycji dokumentu pod jego treścią:

TWORZENIE KOLEJNYCH TOMÓW

System automatycznie tworzy kolejne Akta spraw (także w obrębie własnej struktury). Warunkiem utworzenia kolejnego tomu jest punkt, w którym dodanie kolejnego pisma spowoduje przekroczenie liczby 200 kartek.

kolejne tomy

TWORZENIE WŁASNEJ STRUKTURY AKT

System umożliwia tworzenie dowolnej struktury akt sprawy. W celu jej stworzenia należy:

  1. Wejść do zakładki Akta sprawy
  2. Przejść do karty Pozostałe akta
  3. Kliknąć w przycisk: „+ Pozostałe akta”

akta1

Następnie:

  1. Wprowadzić nazwę akt
  2. Wybrać nadrzędny obiekt. System umożliwia tworzenie dowolnej struktury „drzewiastej” akt
  3. Zapisać zmiany

akta2

Tworzoną strukturę widzimy w następujący sposób

  1. Wyszukiwanie po nazwie kat
  2. Przyciski umożliwiające podgląd, edycję, a także usunięcie Akt. Usuwanie akt nie powoduje usuwania elementów jakie znajdują się wewnątrz.

akta podzial

W celu przypisania pliku lub dokumentu do utworzonych przez nas akt należy na widoku tworzenia korespondencji przychodzącej i wychodzącej wybrać odpowiedni folder:

Czy ten wpis Tobie pomógł? Tak Nie

Napisz jak możemy Tobie pomóc?